Obserwatorzy

sobota, 15 marca 2014

weekend/ old diaries

Podobnie jak tydzień temu weekend zaczęłam już w czwartek. Wczoraj pojechałam na noc do Marty, " pośpiewałyśmy" trochę z rzutnika, zjadłyśmy ... W ogóle od wczoraj mam samo dobre jedzenie xD
Dzisiaj troszkę się obijam, ale zrobiłam też nowy nagłówek i upiekłam z ciocią ciasto. Planów na jutro też nie mam konkretnych, ale pewnie będę musiała ogarnąć coś na spr. z matematyki.
Ooo... ostatnio musiałam posegregować troszkę rzeczy i natrafiłam na kilka starych pamiętników i złote myśli. Pewnych notatek nawet nie chce mi się czytać, zabawne jest to, co kiedyś było dla mnie tak bardzo istotne... ale z pewnością są to świetne pamiątki.
Jakoś nie mam głębszych refleksji, żeby pisać coś więcej. Zostawiam Was z jakimiś zdjęciami i lecę znaleźć sobie zajęcie. :)
A Wy pisaliście kiedykolwiek pamiętnik? ;>









7 komentarzy:

  1. Nagłówek jest świetny :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tez miałam takie pamiętniki, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten nagłówek ;) Też kiedyś pisałam pamiętniki w zasadzie z kończyłam jak zaczęłam pisać bloga ;)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo miałam takich pamiętników :)

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja pisalam kiedyś pamiętniki to jest dosyc fajne, można przypomnieć sobie te cudowne chwile i posmiać się z rzeczy, które się wydarzyly :)
    Jakiego masz slodkiego kotka, uroczy jest.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! :)
    pisałam i to nie jeden, nawet znalazłam ostatnio jakiś z czasów I gimnazjum :o idzie się pośmiać

    http://meemorii.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodki kociak. Co to za książka "Jesteś cudem"?
    Prowadziłam kiedyś pamiętniki, ale nie lubię do nich wracać.

    OdpowiedzUsuń