Obserwatorzy

piątek, 21 marca 2014

wiosna :3

 Wcześniej raczej odpuszczałam sobie chodzenie do szkoły w I-szy dzień wiosny. Dzisiaj jednak postanowiłam pójść, bo opuściłam już dużo piątków, a w szkole i tak praktycznie nie było lekcji. Stwierdziłam, że wezmę aparat, więc poszłyśmy sobie "na zdjęcia". Większość z nich jest śmieszna... albo z powodu sztucznego pozowania, albo z naszych głupich buziek.
Jako, że miałam wczoraj imieniny, znajomi stwierdzili, że robią jutro u mnie ognisko. Nie wiem co i jak, oprócz tego, że będą o 18.00 i że zapowiadają deszcz... ale ok!
Jak spędziliście Dzień Wagarowicza? ;>





9 komentarzy:

  1. Ja byłam w szkole, ale poszłam po 12 sobie, bo mi się siedzieć nie chciało ;D Fajne zdjęcia :>

    agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również byłam w szkole ale wyszłam po 2 godzinach :) lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię to!http://ewefiu1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja sobie zrobiłam dzień wagarowicza i odpoczęłam przy pięknej pogodzie :) Zresztą i tak w szkole nie było lekcji, więc ją sobie odpuściłam.
    Życzę miłego ogniska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też byłam w szkole i świeciło słoneczko i ogólnie zaliczam dzień do udanych. ;)
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie świetne zdjęcia! :D
    Ja tez byłam wczoraj w szkolę, ale nie mieliśmy lekcji tylko różne zajęcia i konkursy :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. W takie lżejsze dni najwięcej się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wczorajszy dzień spędziłam trochę w centrum miasta,a popołudnie z przyjaciółką na spacerze :)
    Super zdjęcia! :)

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń