Obserwatorzy

czwartek, 10 kwietnia 2014

brak internetu

Neostrada doprowadza mnie do szału. Kilka dni czekam, aż odblokują mi internet. Wściekam się niesamowicie, no ale cóż poradzę. Mam ochotę się rozpisać, ale nie mam czasu, bo kuzyn użyczył mi swój komputer. Całe szczęście, że w szkole jakoś nie jest ciężko... dzisiaj nawet byłam na wycieczce. Nadchodzące dni/ tygodnie zapowiadają się bardzo ciekawie. Dostałam zaproszenia na trzy 8-nastki pod koniec kwietnia, ale niestety są w ten sam weekend i z jednej muszę niestety zrezygnować. Mam nadzieję, że koleżanka nie będzie miała mi tego za złe.
Nie dodałam jeszcze zdjęć z wypadu do zoo, ale nadrobię jak tylko będę miała u siebie neta.
Teraz zostawiam kilka zdjęć z mojego wczorajszego dnia "nie chodząc do szkoły".
Muszę się wziąć za siebie, jak chcę bez skrępowania nosić te ubrania latem :D
Trzymajcie się :*
Sorki za niedokończoną ścianę, ale czekam na " fachowca" xD








10 komentarzy:

  1. Jakie świetne outfity, aż ma ochotę ci je zabrać :D
    Baw się dobrze na 18-nastkach :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne ubrania!Trzecie zdjęcie-koszulka meega! :D

    http://o-justbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mi się to zdarza ale na szczęście długo to nie trwa :) Śliczne te sukienki <3
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że nie napisałaś skąd te ciuszki :( napiszesz? :/
    maania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się przedstawione w tym poście ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie miałam internetu przez miesiąc, więc wiem co czujesz :>
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. TEN KOT SIĘ MĘCZY! STOP PRZEMOCY ZWIERZĄT!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mina kota bezcenna :)
    Ja jakoś nie narzekam kiedy nie mam internetu. Czasem to przeszkadza, fakt, ale nie załamuję się tylko robię to, na co przez neta nie miałam czasu.
    Śliczne zestawy i ogólnie bardzo ładnie zdjęcia porobione. A ścianą się nie przejęłam, bo to dodawało artyzmu :)

    OdpowiedzUsuń