Obserwatorzy

piątek, 25 kwietnia 2014

do zoo

 Kolejny dzień siedzę i nie wiem za co się wziąć. Jest już trochę lepiej, ale wciąż to, co się zdarzyło wydaje się być nierealne. Dzisiaj powinnam bawić się na 8- nastce, ale koleżanka ze względu na zaistniałą sytuację postanowiła ją przełożyć. Stwierdziłam, że dodam zdjęcia z bodajże 30 marca. Nie za bardzo lubię chodzić do zoo, ale nie chciałam spędzać niedzieli w domu. Dodaję głównie zdjęcia zwierząt i mojego brata, bo oglądając moje zdjęcia z mamą moglibyście stwierdzić, że jestem do niej podobna (grrr).
Jutro idę na 18 kolegi i mam zamiar wziąć aparat, więc w końcu powinnam dodać notkę z gatunku, który bardzo lubię. Najbardziej cieszą mnie posty z jakiś wyjazdów, wydarzeń- takie, które będę mogła wspominać.
Muszę znaleźć sobie jakieś zajęcie, żeby nie oszaleć. Jak przeważnie lubię zostawać sama w domu, to dzisiaj jakoś nie jestem z tego powodu przeszczęśliwa.
Jakie macie plany na weekend? Jest ktoś z 3 klas gimnazjum? Jak Wam poszło? ;>

PS Dzisiaj dziadek złożył mi ciekawą propozycję, ale napiszę więcej jak będę znała jakieś konkrety. Jeszcze nic nie jest pewne, chociażby przez szkołę, ale wizja wylotu do kraju z mojej "marzenio- listy" bardzo mnie cieszy :)
















11 komentarzy:

  1. Jakie śliczne rybki :)) Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piekne zdjęcia, urocze dzieciaczki i zwierzątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaaaa! *.* Prześwietne zdjęcia.;) Ten misiek jest wspaniały!! ^.^ Muszę się przejechać do zoo jak będzie ładna pogoda. :) Normalnie nie mogę się napatrzeć!!! :D
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia <3
    Trzymam kciuki by ten wyjazd wymarzony się udał :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia a maluch jest słodki :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia, dano nie byłam w zoo

    OdpowiedzUsuń