Obserwatorzy

piątek, 18 kwietnia 2014

Plany/ głosowanie

Ostatnio dość sporo się dzieje, ale mimo tego od kilku dni prawie nic nie robię, bo jestem w transie serialowym ( no może oprócz nagrania TMI tag). Od jakiegoś czasu nie ma chyba nowych odcinków "moich seriali", więc zaczęłam oglądać Glee. Myślałam, że może mi się nie spodobać, ale poprzez świetne piosenki pochłaniam odcinek za odcinkiem... o właśnie... w ostatnim czasie poznałam też tyle fajnych piosenek, że nawet nie będę ich tu wszystkich wklejać, ale słucham ich na okrągło :3
W szkole po świętach będzie tragedia, ale póki co cieszę się wolnymi dniami. W przyszły weekend idę na 8- nastki, później majówka, matury- cudownie! Wakacje są już coraaaz bliżej :D
Mam też dylemat co do mojej osiemnastki. Odkąd pamiętam, ciągle zmieniam zdanie... przez kilka lat twierdziłam, że nie wyprawiam imprezy urodzinowej, bo chcę auto albo jakąś super wycieczkę. Ostatnio moje plany uległy zmianie. Samochód nie będzie mi przecież potrzebne na studiach ( zresztą mój tato twierdzi, że to mój chłopak ma mieć auto <hehe>), a na wycieczkę mogę pojechać w ferie. Tak więc wstępnie mam zarezerwowaną salę... w końcu 18 urodziny ma się raz w życiu.
Ciągle zapominam o dodaniu zdjęć z zoo, ale może kiedyś ^^
Wstawiam dzisiaj trochę filmików, ale niestety znowu wciągnęłam się w youtube' ową strefę Kian'a. Naprawdę czasami zazdroszczę ludziom, którzy mieszkają np. w Kalifornii... no i mogłabym mieć taki wakacyjny filmik z chłopakiem ^^


piosenka Chiddy Bang " Kids" :3 :3



żeby nie wstawiać całej mojej playlisty to wkleję jeszcze tylko Browniątko i Future

i jeszcze jedno...
Z moimi szkolnymi znajomymi brałam udział w " Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu". Naprawdę daliśmy z siebie bardzo wiele, teraz zostało tylko głosowanie. Rozumiem, że macie mnóstwo zajęć :> ale jeśli macie chwilkę, to proszę zagłosujcie. Nie muszę chyba pisać jak jest to dla mnie ważne. :) Wystarczy zagłosować na nasz obrazek i tekst.. Dziękuję Wam bardzo :*** ( piszcie jak mogę się odwdzięczyć)
http://www.anp.kj.org.pl/konkurs/obrazek/124/
http://www.anp.kj.org.pl/konkurs/tekst/140/


... i jeszcze jedno ( już ostatnie)... Życzę Wam wspaniałych Świąt Wielkiej Nocy!
                                                                                                                                   Trzymajcie się
                                                                                                                                     Klaudia :*

6 komentarzy:

  1. Tobie też samych radości! :) A odnośnie 18 to baw się dziewczyno baw! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak osiemnastka tylko raz w życiu, a wspomnienia pozostają na zawsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham glee! Każdy odcinek to tyle wrażeń :)
    Ładne zdjęcia :D

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Tobie też wszystkiego najlepszego z okazji świąt wielkiej nocy :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, piękne masz włosy widać ze zdrowe i zadbane, zazdroszczę!
    Wesolych świąt i mokrego dyngusa ;**
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń