Obserwatorzy

sobota, 12 kwietnia 2014

VLOG ( Włochy)

Jeeeest, w końcu wracam do wirtualnego świata! :)

Nie chcę się rozpisywać, bo nie mam ochoty siedzieć w domu.
Wpadam tylko, żeby wkleić vloga z wakacji.
Wiem, że było to bardzo dawno, ale chcę ruszyć z kolejnymi filmikami, a chcę mieć wszystko w miarę chronologicznie poukładane.
Wiele razy brałam się za ten filmik, ale zawsze coś wychodziło nie tak... jednak udało mi się przechytrzyć programy do przeróbki i jeeest!
Są rzeczy, które mi nie pasują, ale myślę, że i tak nie jest najgorzej. Z każdym kolejnym razem będzie coraz lepiej... i tak potrafię już więcej rzeczy i o wiele sprawniej poruszam się w tych wszystkich programach niż dawniej.
Na komputerze mam mnóstwo zabawnych fragmentów, ale wycięłam je, aby nikt nie miał do mnie ewentualnych pretensji.
... więc jeśli macie chwilkę, to zapraszam do oglądnięcia, zasubskrybowania itp. :)
Zmykam troszkę na powietrze, a później odpowiem na komentarze. Pa! :)
(Włączcie HD)





5 komentarzy:

  1. Cieszę się że znowu jesteś w wirtualny świecie :D Fajny vlog zazdroszczę też bym chciała wyjechać gdzieś na wakacje a szczególnie do Włoch :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny filmik! :)
    zawsze chciałam pojechać do włoch! :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Filmik fajny, ale jeśli mam być szczera, to oczy mnie bolały od braku ostrości.

    OdpowiedzUsuń