Obserwatorzy

poniedziałek, 19 maja 2014

18 Magdy

Pobyt u rodziny się przedłużył i dopiero dzisiaj wróciłam do domu. Więcej o komunii i moich spostrzeżeniach na temat Polski w następnym poście, a dzisiaj 8-nastka Magdy.
Dodaję zdjęcia takie bardziej ogarnięte, bo nie ukrywam- wiele jest naprawdę zabawnych. Ja jako " fotograf" mam głównie selfies ze znajomymi, dlatego zostawiam je u siebie na dysku. W prezencie dałam Magdzie m.in. jej zdjęcie z Mario Casas ( to promujące " 3 metry nad niebem"). Impreza jak najbardziej udana, dzięki Ciupuś :*










instagramowe Guni <3

8 komentarzy:

  1. Impreza musiała być naprawdę udana. Bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Osiemnastki są świetne. Ja na właśnie takiej poznałam swojego kochanego chłopaka :)


    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że impreza była udana!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdjęciach widzę impreza naprawdę udana musiała być :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. oj mega pozytywnie! Duużo was było, super są takie imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widzę, że świetnie się bawiłaś :) bardzo pozytywne fotki ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. mój imprezowy czas 18nastek już się niestety skończył :( świetne zdjecia!:)

    OdpowiedzUsuń