Obserwatorzy

niedziela, 11 maja 2014

łąka

Wczoraj pojechałam do taty i spędziłam z rodzeństwem czas na braniu udziału w konkursach na " pikniku", którego tematem były bezpieczne wakacje. WAKACJE?! JUŻ?!
Później oglądałam eurowizję i zmuszałam tatę, żeby wytrzymał do 20 piosenki i oglądnął ze mną występ Szwajcarii. Co do samego konkursu to zdziwiłam się, bo kilka piosenek naprawdę mi się spodobało (szczególnie te z 2- ego półfinału), a systemu głosowania nie chce mi się nawet komentować. Dzisiaj razem z siostrą kibicowałam tacie podczas biegu na 10 km, a później wróciłam do domu. Teraz siedzę, słucham muzyki i nie wiem, co robić. Może poszukam jakiś kierunków studiów...  chociaż w piątek na ognisku miałam okazję porozmawiać z chłopakiem, który jak się okazało studiuje dziennikarstwo w Poznaniu i utwierdził mnie w przekonaniu, że warto iść na ten kierunek do Wrocławia. Zaczynam się przejmować tym, co przyniesie przyszły rok. Jest tyle opcji do wyboru, że podjęcie konkretnej decyzji jest stresujące. Bardzo chcę już się wyprowadzić, ale dorosłość też mnie przytłacza. 
Dodaję zdjęcia z wtorku. Nie są one "supermegafajne", ale jakoś poprawiają mi humor.
Zabieram się do czegoś pożytecznego, bo później muszę się jeszcze pouczyć na rozszerzony polski.
A Wy co sądzicie o eurowizji? Oglądacie?



10 komentarzy:

  1. Szczerze powiedziawszy nie oglądam i nigdy nie oglądałam Eurowizji. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie oglądałam,oglądałam xfactor :)

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ze wszystkich zdjęć działało mi tylko 2. Czy tylko u mnie tak jest czy u innych także?
    Mnie również system oceniania nie powala. Nie wiem, kto wprowadził taką politykę. Z zwyciężczyni też nie jestem zbytnio zadowolona, ale cóż. Zobaczymy co będzie za rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia!:)
    mi bardzo podobał się występ Malty, Finlandii i kilka innych, w tym roku był wysoki poziom :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też oglądałam i jestem dumna z Polski. Śliczne zdjęcia :)

    nesssy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam ;) Śliczne zdjęcia ^ ^ Bardzo fajnie wyglądacie :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcia są cudowne :) Co do eurowizji nie oglądałam więc nie mogę się wypowiedzieć, trzymam kciuki za rozszerzony polski :)
    Ja niestety męczę się z chorobą w łóżku :(
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia! ;)
    I słodki psiak!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadrobiłam wszystkie posty, które pojawiły się podczas mojej nieobecności. Muszę przyznać, że trochę się u ciebie działo. Jak tam stoi sprawa z dziadkiem i wyjazdem?

    OdpowiedzUsuń