Obserwatorzy

piątek, 2 maja 2014

Diego

 Jak Wam mija majówka? Wasze plany wypaliły? Póki co siedzę w domu, bo pogoda krzyżuje mi plany. Jutro podobno mam jechać z dziadkami do Lichenia, ale zobaczymy jak to będzie z tym moim " chceniem". Nie mam za bardzo o czym pisać... Przyszła mi dzisiaj paczka z Sinsay, ale jak zwykle moje postrzeganie rozmiarów mnie zgubiło... możliwe, że oddałabym coś mamie... no, ale nie chciałabym jej zobaczyć z napisem " Mam ten t- shirt od twojego chłopaka" :D Nie wiem dlaczego tak mam, ale moje przekonanie, że lepiej mieć coś za dużego, nie wychodzi mi na dobre... Praktycznie wszystkie buty kupuję za duże i nie daje się w nich normalnie chodzić. Nie wiem co będę dzisiaj jeszcze robić, tak bardzo nie chce mi się siedzieć w domu. W niedzielę przyjeżdża do mnie koleżanka z sycylijskiego obozu, więc muszę coś zaplanować, żeby się nie nudziła...
PS fotografii z 18 nie dodaję... tak jakby miewałam lepsze zdjęcia :)
... i kilka zdjęć z Diego <3

Podrzućcie pomysły, jak spędzacie dzisiejszy wieczór :*



7 komentarzy:

  1. Obserwuję. :)

    Wypaliły odpoczywamy w domku z rodzina :)
    http://dogonic-marzenia-wiktori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudowne zdjęcia *.*
    Zazdroszczę urody <3
    Obserwuję !
    http://lets-her-go.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszulka i napis :D

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia a psiak cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra koszulka.:D Bardzo ładnie Ci w niej. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. To ostatnie zdjęcie przesłodkie <3 Co do planów nic praktycznie nie zrealizowałam jak zwykle :P
    karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcie z pieskiem. :)

    OdpowiedzUsuń