Obserwatorzy

sobota, 31 maja 2014

fejs

Finał X Factor- uwielbiam piosenki, które śpiewali z gwiazdami. Miałam jechać dzisiaj z tatą do dziadków, ale niestety nie wyszło. Byłam troszkę zła, bo specjalnie zmieniałam plany, aby ich odwiedzić... ale wzięłam Agatę na rowery i trochę zażyłam promieni słonecznych.
Już od jakiegoś czasu kusiło mnie, żeby usunąć facebook'a. Nie wiem jak Wam, ale mi ten portal już bardzo się przejadł. Postanowiłam jednak zostawić swoje konto ze względu na forum klasowe i łatwość utrzymywania kontaktu z niektórymi osobami. Usunęłam ponad pół tysiąca znajomych. Agata uważa to za chamskie :*, ale nie miałam na celu być chamska. Mam nadzieję, że wyjdzie mi to na dobre. Postanowiłam spędzać więcej czasu poza domem, częściej spotykać się z ludźmi, czytać więcej książek i cieszyć się z małych rzeczy.
Zdjęć dzisiaj nie mam fajnych, bo głównie leżałyśmy na ziemi i wygrzewałyśmy się na słońcu... 
... próbuję dojść dlaczego moje włosy wyglądają na sztuczne, świecą się jak peruka...
Jak spędzacie weekend? 


9 komentarzy:

  1. Mi też Fb się już " przejadł " no, ale tak jak ty mam go głównie ze względu na znajomych i stronkę i klasowa ;)
    Pozdrawiam.

    www.Klaudia12-klaudunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś śliczna :) Mi facebook służy przede wszystkim do utrzymywania kontaktu ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie korzystam już w Fb tak jak kiedyś ale wychodzi mi to na dobre.:P Śliczne zdjęcia.:*
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. tez mi sie już przejadł,ale tak jak ty mam go dla kontaktu z niektórymi osobami ;)

    nicolla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja się z tobą zgadzam co do fejsa mam tylko dlatego że mamy forum klasowe i dzięki nie mu informujemy się o sprawach klasowych.
    Czasem trzeba usunąć znajomych i to nie jest chamskie.
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. A wiesz... niektórzy z moich znajomych od jakiegoś czasu usuwają fb. Nawet moja przyjaciółka to zrobiła. I chyba zaczynam to rozumieć. Ja nie dałabym rady bo mam forum klasowe, ale z tymi znajomymi to wcale nie jest taki głupi pomysł :)

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dla mnie teraźniejszy facebook to nie to samo. Tez chciałam go usunąć, ale właśnie tak jak u Ciebie, możliwość utrzymywania kontaktów z klasą chyba zwyciężyła :)
    Na zdjęciach masz cudowne okulary *.*
    Obserwuję!
    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnie zdjęcie mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  9. 500 znajomych? W życiu tylu nie miałam na facebook'u. Może dlatego, że nie zapraszam, a przyjmuję zaproszenia i to nie od każdego. Jedynie od osób, z którymi rozmawiam prawie codziennie (w rzeczywistości!). Sądzę, że nie warto za bardzo zatracać się w wirtualnym świecie, bo czasem ciężko od niego uciec.

    OdpowiedzUsuń