Obserwatorzy

środa, 14 maja 2014

na balkonie

 Odzywam się, bo jutro zrobię sobie chyba wolne od szkoły, a weekend mam cały zaplanowany. Bardzo lubię podejmować spontaniczne decyzje, co do mojego wyglądu. Postanowiłam, że chcę kolczyk w nosie i poszłam wczoraj do salonu, ale niestety okazało się, że pani, która jako jedyna podejmuje się takich zabiegów nie pracuje przez jakiś czas. Kiedyś byłam sceptycznie nastawiona do piercingu w tej części ciała, ale mi często zmieniają się upodobania. Oczywiście nadal nie podoba mi się brylancik na pomarańczowej skórze w towarzystwie tlenionego blondu, ale taki malutki złoty czy srebrny- dlaczego nie? Ładnemu we wszystkim ładnie, a brzydkiemu nic nie zaszkodzi. Bardzo ubolewam nad tym, że nie mogę mieć tatuażu, a lubię coś w sobie zmieniać. Chciałam pojechać do sąsiedniego miasta do innego salonu, ale odpuszczę sobie, bo na dniach jadę na 18 i komunię i nie chcę jakiś komplikacji uniemożliwiających dobrą zabawę.
Dzisiaj wzięłam książkę i rozsiadłam się na balkonie. Mimo, że mój dom nie jest wykończony na " tip top" (szczególnie balkon) to miło posiedzieć/ poleżeć i się zrelaksować. Szkoła daje mi popalić, nienawidzę tego uczucia, gdy się staram, a głupi, banalny błąd wszystko psuje -.-... przeczytałam znowu kilka lekcji z książki poniżej i polecam ją. Może nie odkrywa przede mną czegoś, co by mnie zaskoczyło, ale przypomina o tym, co jest naprawdę ważne w życiu.
... Idę porozmawiać z mamą, czy pojedziemy jutro na zakupy :>
Udanego wieczoru <3



zarośnięty Nico w oczekiwaniu na fryzjera :3



9 komentarzy:

  1. Dlaczego nie mozesz mieć tatuażu ?
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, oglądając można się zrelaksować.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobną zakładkę do książki, fajna rzecz i ładnie wygląda:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie podobają mi się za bardzo kolczyki w nosie. Wolę w brwi ^_^
    Bardzo ładna altanka :) Co to właściwie za książka? Może podasz jej recenzję?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam za kolczykami nie przepadam, oprócz w uszach;p Ale tatuaże kocham! Mam jeden, ale już rozmyślam nad kolejnymi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piesio śliczny mój wieczór nie był udany leżałam w łóżku z wysokim tetnem bo aż 106 i nie wiem dlaczego się tak zrobiło może to od przeziembienia
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia ; )
    Szkoda, że pogoda się popsuła, bo też bym posiedziała na balkonie ; <
    obserwuję ; ))
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń