Obserwatorzy

sobota, 28 czerwca 2014

upgrade

Nie mam tematu, dzięki któremu mogłabym dodać jakiś tematyczny post, dlatego postanowiłam napisać troszkę o tym, co ostatnio się u mnie działo i o moich planach na najbliższy czas.
Nie pokazałam zdjęć z Krakowa, bo po prostu nie pojechałam. Już któryś raz " przejechałam" się na tym, że nie potrafię zadbać o swoje... tzn. było dla mnie tak oczywiste, że pojadę ( rzekomo miałam to zapewnione ze względu na to, co zrobiłam w projekcie), że nie przyszło mi do głowy, aby chodzić jeszcze i udowadniać, co zrobiłam. Byłam u pani dzień przed wyjazdem, żeby wyjaśniła mi kryteria, dzięki którym pojechały wyłonione osoby, po czym nauczycielka stwierdziła, że pojadę zamiast jej. Wtedy już tylko zakończyłam rozmowę, bo nie miała już ona sensu. Tak czy inaczej... najważniejsze, że nasz projekt się spodobał i wygraliśmy nagrodę ekspertów. W nagrodę cała nasza grupa jedzie na " weekend zwycięzców" w wybrane przez nas miejsce i terminie. Wstępnie planujemy wrześniową wycieczkę do Gdańska, ale zobaczymy jak to będzie. Miałam o tym pisać wcześniej, ale czekałam aż nabiorę dystansu do całej sytuacji, bo faktycznie wyprowadziła mnie poniekąd z równowagi... Okej, tyle na ten temat, bo mogłabym dużo mówić o tym, jak to niesprawiedliwa jest szkoła i ogólnie cały świat, ale nie o to chodzi...

Plany wakacyjne? Jakiś czas temu myślałam o znacznie większych eskapadach, ale teraz zmieniłam moje plany. Można powiedzieć, że zrobiłam hierarchię tego, co muszę zrobić w ciągu tych 2 miesięcy. Na dzień dzisiejszy odpuszczam sobie Londyn. Ciągle są jakieś 18-stki ( w środę byłam na kolejnej), postanowiłam zapisać się na prawo jazdy, a dodatkowo uświadamiam sobie, że jestem przyszłoroczną maturzystką i zaczynam trochę ogarniać się z nauką. Chcę wyjeździć z instruktorem jak najwięcej godzin latem, żeby już w czasie roku szkolnego skupić się tylko na egzaminach i szkolnych obowiązkach.
Chciałam coś dodać, bo kolejny tydzień mam zaplanowany, a po dłuższej nieobecności na blogu nie wiem, o  czym pisać ( dzisiaj też pomijam wiele wątków)... więc... o ile Agata (:*) nie zmieni naszych planów to jutro jedziemy na troszkę do Wrocławia do jej siostry. Wrócimy chyba już we wtorek, bo koleżanka zapraszała nas do siebie ( nie będzie jej rodziców), a w czwartek jadę na kolejną 18, ale znacznie dalej ( kolejny trip życia xd). Na razie byłoby na tyle. Lecę, po jakiegoś owocka. 
Jak Wasze świadectwa? Ja nawet nie odebrałam mojego, bo byłam we Wrocławiu, ale nie jest źle :D
Trzymajcie się i piszcie o swoich planach na te pierwsze wakacyjne dni.


już pisałam, że nie mam czego dodać :P


środa, 18 czerwca 2014

vlog z Lednicy

Kochani dzisiaj nie mam ochoty się rozpisywać, bo jest wiele tematów do poruszenia, a nie mam weny. Na szczęście zrobiłam sobie już wakacje, więc mam więcej czasu.
Wstawiam tylko vloga z Lednicy. Wyglądam w nim jak " idź stąd", ale wydaje mi się, że jest dość śmieszny, więc zachęcam do obejrzenia. :)
Zaliczyliście już wszystko w szkole? Chodzicie jeszcze na lekcje? :>


Mam nadzieję, że na filmiku uchwyciłam chociaż odrobinę tej genialnej atmosfery, jaka tam panuje.

niedziela, 8 czerwca 2014

Lednica 2014

Czuję się na siłach, żeby już się odezwać :D Nie wiem, jak to zrobiłam, ale ostatnie 2 dni opiewały w wiele "atrakcji" i udało mi się organizacyjnie wszystko ogarnąć. Tak jak wspominałam już na blogu... w piątek byłam na spotkaniu z Błażejem Michalskim ( aktorem). Nie za bardzo znam jego rolę z serialu, ale " prywatnie" sprawia wrażenie bardzo fajnego człowieka. Troszkę opowiedział o sobie i odpowiadał na pytania. Mam z nim zdjęcie, więc może kiedyś dodam. Po spotkaniu " na speedzie" wyszykowałam się na 18, a w sobotę pojechałam na Lednicę. 
Uwielbiam ideę Lednicy, chociaż w tym roku podobało mi się mniej niż w ubiegłym. Wydaje mi się, że wszystko przez to, że jechaliśmy z inną grupą. Na miejscu byliśmy kilka dobrych godzin później niż ostatnio i mam wrażenie, że nie nacieszyłam się w pełni tym wydarzeniem.
Na szczęście znajomi znów dopisali. Chłopaki wkręcali ludzi i było naprawdę zabawnie. Nagrałam filmiki z myślą o vlogu, przeglądnęłam kilka na szybko i nawet dość fajnie to wyszło. Jak będę miała troszkę więcej czasu ( a wydaje mi się, że znajdę go już w tym tygodniu) to postaram się zmontować coś na youtube'a, powinno Wam się spodobać. :)
Za rok jedziemy znowu, ale koniecznie z inną grupą.
Jak weekend? Opalacie się? :>





Mistrzowie


Chłopcy wspominali bodajże, że chcą być na każdy portalu, więc pomagamy! :D




Słoneczka <3

Kuba w roli Korwina- Mikke





Edit: Kochani, właśnie zauważyłam, że udało się dodać filmik z naszego projektu ( mi się bardzo podoba). Pomóżcie i zagłosujcie. Wystarzy tylko kliknąć " zagłosuj" po zalogowaniu się na facebook'a
http://www.anp.kj.org.pl/konkurs/film/105/

czwartek, 5 czerwca 2014

mobile blog

 Nie specjalnie planowałam dodać dzisiaj posta, ale skoro zrobiłam telefonem na szybko jakieś zdjęcia,  to działam. Byłam we Wrocławiu na wykładach odnośnie czerwca '89. Wysiedzieliśmy się tyle godzin, że naprawdę jestem zmęczona. Tylko na chwilę wyszłam z Anetą przejść się kawałek po Ostrowie Tumskim.

Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście, weekend mam już zaplanowany. Jutro najprawdopodobniej zwolnię się po 5 lekcjach. Wrócę z koleżanką do mojego domu, ogarniemy się na spotkanie z jednym z aktorów " Pierwszej Miłości", a później szybciutko na 8-nastkę.Dzieje się tyle fajnych rzeczy, że ze względów czasowych nie na wszystko mogę sobie pozwolić. Sobota- to wyjazd na Lednicę. Miałyśmy jechać z tą samą grupą, co w tamtym roku, ale okazało się, że wynajęli jakiegoś busa i dla nas nie ma już miejsc... ale może to i dobrze, że z nimi nie jedziemy. Wyjazd mają tak wcześnie, że praktycznie nie musiałabym iść po osiemnastce spać, a tak będę mogła sobie pospać kilka godzin dłużej.
W niedzielę tata planuje zabrać mnie na mecz, a we wtorek jadę do Krakowa na galę Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu. Muszę sobie to wszystko przyswoić, żeby  później nie latać z wszystkim na ostatnią chwilę, tak jak mam to w zwyczaju.
Aparat wezmę pewnie tylko na Lednicę i do Krakowa, ale kiedy znajdę siły, żeby się odezwać to nie wiem.

Co u Was? Dajecie radę z zaliczaniem w szkole? :)





Kurczę... na kompie wszystkie te zdjęcia mam czarno-białe. Nie wiecie może, dlaczego tu niektóre zrobił się brązowe?