Obserwatorzy

niedziela, 8 czerwca 2014

Lednica 2014

Czuję się na siłach, żeby już się odezwać :D Nie wiem, jak to zrobiłam, ale ostatnie 2 dni opiewały w wiele "atrakcji" i udało mi się organizacyjnie wszystko ogarnąć. Tak jak wspominałam już na blogu... w piątek byłam na spotkaniu z Błażejem Michalskim (aktorem). Nie za bardzo znam jego rolę z serialu, ale "prywatnie" sprawia wrażenie bardzo fajnego człowieka. Troszkę opowiedział o sobie i odpowiadał na pytania. Mam z nim zdjęcie, więc może kiedyś dodam. Po spotkaniu "na speedzie" wyszykowałam się na 18, a w sobotę pojechałam na Lednicę. 
Uwielbiam ideę Lednicy, chociaż w tym roku podobało mi się mniej niż w ubiegłym. Wydaje mi się, że wszystko przez to, że jechaliśmy z inną grupą. Na miejscu byliśmy kilka dobrych godzin później niż ostatnio i mam wrażenie, że nie nacieszyłam się w pełni tym wydarzeniem.
Na szczęście znajomi znów dopisali. Chłopaki wkręcali ludzi i było naprawdę zabawnie. Nagrałam filmiki z myślą o vlogu, przeglądnęłam kilka na szybko i nawet dość fajnie to wyszło. Jak będę miała troszkę więcej czasu (a wydaje mi się, że znajdę go już w tym tygodniu) to postaram się zmontować coś na youtube'a, powinno Wam się spodobać. :)
Za rok jedziemy znowu, ale koniecznie z inną grupą.






Mistrzowie


Chłopcy wspominali bodajże, że chcą być na każdy portalu, więc pomagamy! :D




Słoneczka <3

Kuba w roli Korwina- Mikke





Edit: Kochani, właśnie zauważyłam, że udało się dodać filmik z naszego projektu (mi się bardzo podoba). Pomóżcie i zagłosujcie. Wystarzy tylko kliknąć "zagłosuj" po zalogowaniu się na facebook'a
http://www.anp.kj.org.pl/konkurs/film/105/

6 komentarzy:

  1. Ja swój weekend przepracowałam w truskawkach :(
    Ale cieszę się że tobie się udał :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no super zdjęcia.:) Wspomnienia masz już na całe życie!:) Dzisiaj się opalałam i lekko spiekłam.:P
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są super :D
    pusta-szklanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. To musiałaś naprawdę nieźle się bawić :)
    http://karola8399.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nieważne gdzie, ale z dobrą ekipą jest zawsze dobra zabawa :)

    OdpowiedzUsuń