Obserwatorzy

czwartek, 5 czerwca 2014

mobile blog

 Nie specjalnie planowałam dodać dzisiaj posta, ale skoro zrobiłam telefonem na szybko jakieś zdjęcia,  to działam. Byłam we Wrocławiu na wykładach odnośnie czerwca '89. Wysiedzieliśmy się tyle godzin, że naprawdę jestem zmęczona. Tylko na chwilę wyszłam z Anetą przejść się kawałek po Ostrowie Tumskim.

Tak jak wspominałam we wcześniejszym poście, weekend mam już zaplanowany. Jutro najprawdopodobniej zwolnię się po 5 lekcjach. Wrócę z koleżanką do mojego domu, ogarniemy się na spotkanie z jednym z aktorów "Pierwszej Miłości", a później szybciutko na 8-nastkę. Dzieje się tyle fajnych rzeczy, że ze względów czasowych nie na wszystko mogę sobie pozwolić. Sobota- to wyjazd na Lednicę. Miałyśmy jechać z tą samą grupą, co w tamtym roku, ale okazało się, że wynajęli jakiegoś busa i dla nas nie ma już miejsc... ale może to i dobrze, że z nimi nie jedziemy. Wyjazd mają tak wcześnie, że praktycznie nie musiałabym iść po osiemnastce spać, a tak będę mogła sobie pospać kilka godzin dłużej.
W niedzielę tata planuje zabrać mnie na mecz, a we wtorek jadę do Krakowa na galę Akademii Nowoczesnego Patriotyzmu. Muszę sobie to wszystko przyswoić, żeby  później nie latać z wszystkim na ostatnią chwilę, tak jak mam to w zwyczaju.
Aparat wezmę pewnie tylko na Lednicę i do Krakowa, ale kiedy znajdę siłę, żeby się odezwać to nie wiem.







Kurczę... na kompie wszystkie te zdjęcia mam czarno-białe. Nie wiecie może, dlaczego tu niektóre zrobił się brązowe?

3 komentarze:

  1. Fajnie jest mieć tak wszystko zaplanowane. Jest wtedy świadomość, że nie będzie się nudziło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak blogger zaskakuje zmianami kolorów, ciekawe dlaczego.. Ale i tak zdjęcia są świetne, mają super klimat :)
    O to z tego co czytam będziesz mieć bardzo intensywny weekend i dużo będzie się u Ciebie dzialo.
    Ooo ciekawe to spotkanie z aktorem z "Pierwszej Milosci" , jestem ciekawa z jakim chociaz nie ogladam tego serialu.

    OdpowiedzUsuń
  3. To miłego weekendu.:) Koniecznie napisz potem jak było. ;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń