Obserwatorzy

środa, 18 czerwca 2014

vlog z Lednicy

Kochani dzisiaj nie mam ochoty się rozpisywać, bo jest wiele tematów do poruszenia, a nie mam weny. Na szczęście zrobiłam sobie już wakacje, więc mam więcej czasu.
Wstawiam tylko vloga z Lednicy. Wyglądam w nim jak "idź stąd", ale wydaje mi się, że jest dość śmieszny, więc zachęcam do obejrzenia. :)
Zaliczyliście już wszystko w szkole? Chodzicie jeszcze na lekcje? :>


Mam nadzieję, że na filmiku uchwyciłam chociaż odrobinę tej genialnej atmosfery, jaka tam panuje.

3 komentarze:

  1. Jaki świetny filmik, ale wspaniale fajerwerki !
    Ja już od czwartku mam wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super filmik ;))

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. MILY Blog
    Zapraszam do mnie po dłuuuugiej przerwie :)
    obserwuję i liczę na to samo .
    juleczka-kuleczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń