Obserwatorzy

poniedziałek, 22 września 2014

lg post

Troszkę się rozchorowałam i postanowiłam dodać odrobinę zdjęć, zrobionych odkąd mam nowy telefon... Kompletnie nie nadaję się do posiadania nowych rzeczy. Ostatnio telefon wypadł mi na ulicę... Chyba dlatego, że mama zaczęła jechać autem, a ja nie zdążyłam jeszcze zamknąć drzwi... no ale przecież tak trudno zebrać się żeby zamówić obudowę. Lubię posty, gdzie zdjęcia są uporządkowane chronologicznie i według rozmiarów, ale dzisiaj stwierdziłam, że odpuszczę. Na początku są " normalne" zdjęcia, a później te " kadrowane instagramowo".
Wczoraj pojechałam do sąsiedniego miasta niby na koncert Bajm, ale w sumie to i tak razem z osobami z niemieckiej wymiany poszliśmy oglądać finał MŚ w siatkówce... nie wiem tylko, po co robiliśmy tyle kilometrów... no, ale meczu nie mogłam pozwolić sobie odpuścić.
Mam do załatwienia tyle spraw, a mimo to ciągle wszystko odkładam... Koniecznie muszę w tym tygodniu odebrać zaproszenia na moją 8-nastkę, rozdać je i może w końcu przysiąść chociaż trochę do teorii na prawo jazdy. 
Rozpisałabym się bardziej, ale zmykam na Top Model... a jutro muszę wcześnie wstać, bo jadę do Wrocławia szlifować moje "drajwerowe" umiejętności.
Dobranoc
moje okolice- Dolina Baryczy
Dziwnów

Międzyzdroje
Dziwnów

towarzyszka Magdy podczas załatwiania spraw
cudowna temperówka :3

pocztówka od Marty
Cracow by night

Piękny Pies na Kazimierzu
Wczorajsze wojaże
all inclusive przy basenie

prawdziwe oblicze maturzystki


słodziak Irko- wnuk bodajże dwukrotnego championa
Męczennik Dolar na spacerze
Kochane i bezdomne kotki szukające domu
Ogarniam przebranie na najbliższą 18


2 komentarze: