Obserwatorzy

piątek, 3 października 2014

Kanada/ Toronto

Chciałam napisać o tym, że to mój ostatni weekend niepełnoletności, ale zobaczyłam zdjęcia, które przegrała mi Marta i odebrało mi mowę (tzn. pisanie).

Jak już kiedyś wspominałam, Marta poleciała na wakacje do rodziny mieszkającej w Kanadzie. Napiszę tylko, że praktycznie mieszkała na plaży... a zdjęcia chyba mówią same za siebie.
                                                                                                                  instagram Marty @pffistolet

Naprawdę zakochałam się w tych fotografiach, aż mi głupio oglądać moje poprzednie posty.

Nie wiem, dlaczego myślałam, że Niagara Falls znajduje się na jakimś odludziu, ale przecież z piramidami w Egipcie jest podobnie.

                                                       Polecam kliknąć w zdjęcie i oglądać w oryginalnym rozmiarze :)































7 komentarzy:

  1. O matko jakie piękne!

    MSjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fantastyczne zdjęcia! Zakochałam się, haha! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia! :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, piękne zdjęcia, Marta ma szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jeny, takie piękne zdjęcia! Też myślałam, że wodospad Niagara jest na odludziu haha :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń