Obserwatorzy

środa, 8 października 2014

Uro

Jeeeju, aż nie wiem jak wszystko ładnie ująć w słowa, aby niczego nie pominąć. Chyba nie wymyśliłabym lepszego sceniariusza na moje 18 urodziny. Żeby nie pisać szczegółowo, spróbuję wszystko streścić.
Po pierwszej lekcji, gdy poszłam pod klasę od religii, zobaczyłam śpiewającą mi i stojącą z kawałkiem ciasta grupę ludzi. Oczywiście nie wytrzymałam i musiałam się trochę popłakać. Ciasto powędrowało też z nami na kolejną lekcję (polski), tam kolejne śpiewanie i moje " niby- zaskoczenie" (mam nadzieję, że Jackowi, który mnie podniósł nic nie stało się z kręgosłupem :3).
Kolejna lekcja- hiszpański. Wchodzę do klasy minimalnie spóźniona, a tam? Rolada lodowa ze świeczką i kolejne świętowanie... lekcję spędziłam na wspólnym jedzeniu ze znajomymi loda i pisaniu sprawdzianu. Po szkole poszłam ćwiczyć na placu łuk, ale pozwólcie, że ten wątek pominę.
Gdy w końcu wróciłam do domu- kolejne śpiewanie, tort, wino, kwiaty.

Dziękuję jeszcze raz wszystkim moim Kochanym Znajomym, Nauczycielom i Najbliższym za złożone mi życzenia (chyba jednak trochę mnie lubicie :3). Chcę w moim dorosłym życiu otaczać się tak wspaniałymi ludźmi, jakimi jesteście Wy. Mam nadzieję, że zapamiętam ten dzień jako jeden z piękniejszych.

Dzisiejszą noc spędzę z poszewką na poduszkę "Heloł Kiti". Dzięki Agata, że dałaś mi taki prezent, mimo swoich uprzedzeń względem kota ze szwami na twarzy i bez ust. Od dzisiaj ten kot nie jest już symbolem zła, jest symbolem Twojej miłości względem mnie hehe :*

Teraz zostało mi tylko wyprawienie urodzinowej imprezy. Rozdawałam zaproszenia "na raty" i nie zaznaczałam na liście, kogo zaprosiłam, więc mam nadzieję, że nikogo nie pominęłam.

Dobrej Nocy, Słońca...
Trzymajcie się 



2 komentarze:

  1. Ale mialas wspanialy dzień, pelen niesamowitych wrażeń :)
    Wszystkiego najlepszego , radości, spelnienia marzeń i dużo cudownych dni !

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne kwiaty i tort, wszystkiego najlepszego .

    OdpowiedzUsuń