Obserwatorzy

środa, 15 października 2014

Zakopane


   Dzisiaj krótko, bo mam wyrzuty sumienia, że zamiast się uczyć, robię coś innego.
W weekend pojechałam do Zakopanego (a właściwie Murzasichle), w ramach wygranej projektu ANP. Troszkę zwiedzaliśmy, braliśmy udział w warsztatach z pracy w grupie i mieliśmy ognisko. Ogólnie wyjazd oceniam bardzo na +.

   Jutro idę jeszcze do szkoły, a w piątek będę już sprawdzać czy wszystko jest gotowe na moją 18. Obiecuję, że od poniedziałku ostro wezmę się za ewentualne zaległości w szkole i zacznę finalizować kwestię mojego prawa jazdy...
Muszę znaleźć jakąś motywację, bo mam dość sporo na głowie.




































5 komentarzy:

  1. Piękne wspomnienia . :)
    Nauka wzywa ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, widać, że pogodę miałyście naprawdę ładną : )


    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, chyba było ciepło, za parę dni i ja będę w Zakopanem, mam nadzieję, że pogoda dopisze

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia! ;D ;* / Marcela

    OdpowiedzUsuń