Obserwatorzy

poniedziałek, 17 listopada 2014

ludzie

Czasami, aby wyrzucić z siebie frustrację czy jakiekolwiek emocje, lubię coś tu napisać... 
Wydaje mi się, że jeżeli wspomnę na blogu o czymś, co mi doskwiera, to łatwiej jest mi to wyrzucić potem z głowy. Nie jest to może najlepsza opcja dla osób czytających moje posty, bo mogą pomyśleć, że ciągle narzekam, ale mi pomaga to oczyścić umysł z negatywnych myśli.

Koło wątku, który " zainspirował" mnie do dzisiejszej notki, mogłabym przejść spokojnie...
Stwierdziłam jednak, że na co dzień wielu z nas musi zmagać się z prymitywnymi ludźmi,
a sposób w jaki ostatnimi czasy zachowują się pewne osoby bardzo mnie rozśmieszył ( choć z założenia miał chyba wskazywać na ich inteligencję i nieskalaną grzechem moralność).

(...)

Na koniec jeszcze cytat z filmu Bogowie:
" Polak Polakowi to nawet porażki zazdrości"



2 komentarze:

  1. naprawdę przykre, że ludzie wypisują takie rzeczy..ważne, że Ty i Twoja mama znacie prawdę i nie powinnyście dać się sprowokować. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna jesteś.
    Bardzo interesująco napisałaś post.
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    OdpowiedzUsuń