Obserwatorzy

niedziela, 14 grudnia 2014

awww :3

 W końcu zdałam egzamin na prawo jazdy. Dobrze, że mam to już za sobą... nie jest to najprzyjemniejsze doświadczenie. Za pierwszym razem oblałam (według mnie) za drobnostki i naprawdę nie mogłam sobie tego darować... a znowu w piątek (mimo tego, że zdałam) nie ze wszystkiego byłam zadowolona i kilka rzeczy wolałabym zrobić lepiej... Niektórzy mogą różnie reagować, ale szczerze mówiąc/ pisząc, to dużo pomogła mi modlitwa. Przed egzaminem oprócz tego, że modliłam się do Boga, to znalazłam również w internecie modlitwę do Świętej Rity. Pamiętam, że już podczas zdawania także prosiłam w myślach o pomoc... i najwyraźniej przyniosło to pozytywny rezultat.
 Dzisiaj byłam tylko w kościele, a resztę dnia spędzam w łóżku. Troszkę się rozchorowałam
i właściwym zachowaniem byłoby chyba zostanie jutro w domu, ale zobaczę jak to będzie. Czuję się kiepsko, ale w szkole czeka na mnie kolejna (!) matura do napisania... a do tego przygotowania do studniówki- program artystyczny, polonez itp. Studniówka? Idę na nią, aby w przyszłości nie żałować, że nie poszłam. Wątpię, aby była to "najlepsza impreza ever", ale bal przedmaturalny
(przynajmniej z reguły) ma się raz w życiu. Jak słyszę o tych wszystkich przygotowaniach, to przypuszczam, że w moim przypadku będzie tak jak zwykle- wszystko na ostatnią chwilę. Chciałabym czarną albo czerwoną sukienkę i najlepiej z dodatkiem złota. Jeżeli wiecie gdzie można kupić jakieś fajne sukienki i buty w internecie to byłabym wdzięczna za linki. Nie mam ochoty chodzić po sklepach, a nie znalazłam nic " wow" na allegro, zalando, ani na deezee.
 Dezaktywowałam konto na facebooku. Mam nadzieję, że jakoś sobie poradzę z uzyskiwaniem informacji o obowiązkach szkolnych itp. i szybko na ten portal nie powrócę.
 Podsumowując... Świetnie, że pozbyłam się presji związanej z posiadaniem prawa jazdy. Nareszcie złapię trochę więcej oddechu. Muszę zakończyć jeszcze jedną kwestię tak, aby nikt mnie nie dekoncentrował. W nowy rok chcę wejść pełna optymizmu i z zapałem do nauki... te kilka miesięcy chyba warto się poświęcić.
 Na dole zdjęcie chorej, ale zadowolonej mnie i kilka rzeczy, które w mniejszym lub większym stopniu mogłabym założyć na studniówkę
( z weheartit.com). Jeszcze raz proszę o linki ze sklepami, jeśli jakieś znacie :)
                                                                             















4 komentarze:

  1. Gratuluję prawka! :D
    I świetne inspiracje, piękne sukienki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, fajnie, że zdałaś. Gratuluje ;)
    Obys znalazla sukienkę, taką jaką chcesz. !

    OdpowiedzUsuń