Obserwatorzy

czwartek, 1 stycznia 2015

NEW YEAR- NEW POSSIBILITIES

 Tym razem nie zrobiłam tzw. " podsumowania roku". 2014 rok był dla mnie dość udany, ale to już historia. 
 Podobno Woody Allen powiedział kiedyś " Jeśli chcesz rozśmieszyć Boga, opowiedz mu o twoich planach na przyszłość", dlatego nie chcę wybiegać myślami daleko naprzód. Zdaję sobie sprawę z tego, że ten rok przyniesie mi wiele zmian i będzie w pewnym sensie przełomowy. Póki co, chcę skupić się na najbliższych miesiącach i na moim przygotowaniu do matury. Jeśli wszystko pójdzie po mojej pozytywnej myśli, to wtedy zacznę planować kolejny etap mojego życia. Nie ukrywam, że nowy rok przyniósł mi nową energię i wiarę w to, że mogę robić to, co kocham. W dalszej perspektywie widzę siebie jako podróżującą po świecie dziennikarkę telewizyjną, poznawającą ciekawe osoby oraz pomagającą ludziom i zwierzętom. Przyszłość wszystko zweryfikuje, dlatego pozostaje mi wiara, marzenia i pokora.
 Sylwestra spędziłam z najbliższymi. Zorganizowaliśmy w naszym barze małą imprezę, gdzie zaprosiliśmy rodzinę i znajomych. Było to dla mnie coś innego, bo na ogół nie spotykamy się w takim gronie.
 W tym rozpoczynającym się roku życzę Wam przede wszystkim zdrowia i możliwości spełniania pragnień. Przykładem, że warto mieć marzenia jest Daria. Rok temu w sylwestrową noc bawiłyśmy się na tej samej imprezie, a wczoraj zaśpiewała Ona na scenie razem z Enej' em podczas Sylwestrowej Mocy Przebojów 
( transmitowanej przez telewizję Polsat). Jeszcze raz jej gratuluję, a Wam wysyłam motywację do działania!
 Napiszcie mi jak tam Wasze nastawienie na rozpoczynający się rok. 
Trzymajcie się!



3 komentarze:

  1. A ja sylwestra spędziłam w domu. ;)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    hollyandholly1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku 2015! :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny cytat, porywam go:)
    obserwuję, plus zapraszam do siebie :):)

    http://meemorii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń