Obserwatorzy

sobota, 7 lutego 2015

positive


Tak bardzo chciałabym gdzieś wyjechać na dłużej. Póki co, muszę jeszcze przez kilka miesięcy skupić się na tym, co może pomóc mi w rozpoczęciu kolejnego etapu życia- czyli na maturze.
Wiem, że często bywam leniwa i nie wypełniam swoich postanowień, dlatego co jakiś czas muszę szukać motywacji do działania. 
Ostatni tydzień był dość pozytywny. Ogólnie mam jakiś lepszy humor. Nadal z wieloma rzeczami trudno mi się pogodzić, ale cóż... nie warto walczyć z wiatrakami. Trzeba skupić się na tym, co jest na tyle realne, że możemy tego dokonać.
Jest już późno, a u moich dziadków chyba nadal trwa " senior party". Nawet nie schodzę na dół, żeby znowu czegoś nie zjeść :P
Jako, że nie mam teraz możliwości na jakiś ciekawy wyjazd, to dodaję posta " z niczego".
Wolę publikować zdjęcia zabytków, widoków itp.- zdecydowanie łatwiejsze są do fotografowania 
i obróbki niż ja... no ale cóż.

Pewnie dużo z Was ma jeszcze ferie, prawda? Jak je spędzacie? Szczęściarze :3











Polecicie jakąś pozytywną piosenkę? Mam zakaz słuchania dołujących kawałków xD

4 komentarze:

  1. piękne zdjęcia i bardzo fajne motywy z różą ! :)
    bardzo ładne to zdjecie co w czapce jesteś, co to za kolor pomadki i firma, piękny, czy to aparat zmienił kolorek?
    Zapraszam na moje rozdanie
    Pozdrawiam
    stylowiaczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością z Oriflame, ale już nie pamiętam, która to pomadka :)

      Usuń
  2. Mi niestety ferie skończyły się tydzień temu :P

    OdpowiedzUsuń