Obserwatorzy

czwartek, 27 sierpnia 2015

  Jakiś czas temu pojechałam ze znajomymi na krótki "wypad" nad morze. Szkoda, że tak szybko musieliśmy wracać, bo było naprawdę zabawnie i chętnie powtórzyłabym ten wyjazd. Mam troszkę filmików, ale nie wiem czy je opublikuję.
 Mogłabym wiele rzeczy napisać na blogu, ale uczę się zostawiać pewne sprawy i informacje dla siebie. Jutro jadę do Wrocławia i pierwszy raz będę nocowała w naszym wrocławskim mieszkaniu. Cieszę się, bo mamy z Agatą bilety na imprezę wROCK for Freedom, na której wystąpi zespół Perfect.

Nie musiałam nad morzem ciągle nosić lustrzanki, bo Magda ma super telefon ^^ :*
Polecicie jakieś smartfony z dobrym aparatem? :>

















 używam snapa/ czeski " napój"/ z telefonu Kurczixa/ modelki na wakacjach/ mój dorosły cwaniak


aaaa... Kupiłam królisia. Byłam z mamą w sklepie zoologicznym i zobaczyłam takiego słodziaka, że szkoda było mi go (a właściwie ją) zostawić. Troszkę spontaniczna decyzja, ale będę miała w mieście uroczą towarzyszkę- Molly :D



5 komentarzy:

  1. Też bylamnnad morzem :-) ładne zdjęcia :*
    Pink--place.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że wypad nad morze się udał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne zdjęcia i te wspaniałe widoki, cos pięknego :)
    Faktycznie Twoja koleżanka ma w telefonie bardzo dobry aparat.

    OdpowiedzUsuń