Obserwatorzy

środa, 28 października 2015

LONDON

 Wow. Minęły dwa miesiące od ostatniego posta. Przeprowadziłam się do Wrocławia, jestem studentką Uniwersytetu Wrocławskiego i zdarza się, że brak mi motywacji. Wiele się zmieniło i nadal zmienia.
 W dzisiejszym poście chciałabym dodać troszkę zdjęć z Wielkiej Brytanii, do której poleciałam we wrześniu. Spędziłam tam wspaniały czas, rodzina cudownie nas ugościła i zapewniła wiele atrakcji. W Londynie widziałam różne miejsca, ale ogólnie miasto i ludzie tam mieszkający wywarli na mnie pozytywne wrażenie. Więcej nie będę się rozpisywać, jeżeli macie możliwość to odwiedźcie ten kraj. ;)

 ( Tak na marginesie... gdy wracałam samolotem do Polski, zauważyłam że siedzi koło nas Angelika- youtubowa "littlemooonster96", więc zagadałam do niej i troszkę się chyba speszyła.)

































To niech będą też brytyjscy artyści ^^


2 komentarze:

  1. Londyn... piękne miasto i to nawet deszczową porą. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czas niesamowicie szybko płynie, tym bardziej jak w życiu są jakieś zmiany.
    I jak podoba Ci się na studiach, oprocz braku czasu? Jesteś zadowolona ?

    Piękne zdjęcia, lubię Londyn ma swój klimat i urok.:)

    OdpowiedzUsuń